Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

söndag 28 februari 2010

På sid 47 i Härliga hund tidningen

Dök helt plötsligt ett välbekant huvud upp. Bayliez när han hjälper mig med att ta ut ett Ica kort ur plånboken =). plutten! Reportaget handlar om min vän Monika Hillman, Hunden i Vardan och hennes golden Beckham. Vi har startat vår karriär under hennes vingar.

2 kommentarer:

Anki och Tjejerna sa...

Vilken rolig surprise för dig när du öppnade tidningen! Här på andra sidan skärmen känner vi oss malliga över att "känna" en kändis :) Autograf?! *skrattar*

Tredje gången jag försöker kommentera nu....Hoppas det går!

Cathrine Jonsson sa...

=)

Struligt när det ska krångla, nätet. Men kul du fortsatte tills det fungerade!!!

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz