Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

onsdag 2 december 2009

Valpar på Vento Articos Kennel

Kolla in sötnosarna, än så länge mycket små men de växer på och några har börjat öppna ögonen. Sidan är under uppbyggnad och fler bilder på valparna ska komma in ung. varje vecka!
http://ventoarticos.webs.com/

Mamma Esca är halvsyster till Bayliez.

Mina grabbar har det lite lugnt igen (läs matte har övermkt på jobbet). Men de är relativt nöjda just nu - de ligger och tuggar stora knotor med kött på ute i svala luften! Bra för tänder, päls, lungor och lite pyssel. ;)

I helgen mös vi med pyntning i fönstren, vilken skillnad det blir med stjärnor. Och så gjorde jag julgrupper, fantastiskt rofyllt och svårt att tänka jobb då! Perfekt!!!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ja visst är det underbart och göra blomstergrupper osv. det tvingar en verkligen att vara här och nu och man kan precis som du säger inte tänka på jobb och annat. Helt underbart. Ja mina grabbar har också haft det lugnt nu :(

Kramisar

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz