Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

onsdag 25 november 2009

Lugnt och skönt

Ja, vad har vi hittat på sen sist. Helgen tog vi det lugnt och bara var. Skönt det också ibland. Behövs. I dag gick vi hem från jobbet, minst milen. Jag gick och funderade på hur grabbarna skulle kunna avlasta mig... för nacken och axlarna protesterade stundom eftersom jag hade en ryggsäck med dator och bestyr i. Men kom inte på ngt bra så jag fick bära vidare ;(. Vi har nog en lugn träningsvecka, man måste pausa lite och spara på krutet så energin bevaras. För på fredag är träning inplanerad (hoppas jag) med gänget.

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz