Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

onsdag 14 juli 2010

Sol och bad

Qiwi älskade havet! Hon bara traskade i och njöt =)

Resterande tid tillbringades under ett parasoll med vinden som fläcktade i pälsen. Lite gå fint i koppelträning samt sitta uppbunden medans Bayliez tränades övades också. Taggade henne till att vilja MERA!

Morgonpromenaderna sker alltid så vi går förbi ån med badmöjlighet - ett långt svalkande simpass i lina gör att dagen sedan kan genomlidas.... För det är lite varmt just nu. Härliga svenska sommar!

Vi har annars spår på schemat just nu. Det har blivit mycket på torrt gräs, grus, asfalt, men nu har vi "avancerat" till torrt gräs - terräng-gräs. Gick bra för lillgrabben. Ska avancera lite till, sen dax för blodet att komma fram!!! Hehe

Annars försöker jag njuta av semestern - och släppa jobbet - en smärre utmaning vill jag lova.

Till sist (men inte minst) vill jag gratulera Vilma med Isa till vinsten i juniorhandling i Tvååker med kvalificering till SM i Stockholm !!! Jippie för er! Hyggliga Susanne som lånar ut fina Isa!

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz