Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

lördag 17 juli 2010

QIWI BIS VALP 6-9 mån

På Ölands inoff idag!
Superkritik och muntligt grattis från domaren, med kommentaren: Det är en superfin tjej du har!
Värmde fint =)
Lite bilder som min vän Marie Mattson tagit, en mycket duktig fotograf på många vis! Tackar

Kritik: Mkt tilltalande tikvalp m bra prop. Fem huvud och uttryck. Utm topline, välkroppad, välvinkad m bra ben och tassar. Rör sig med bra balans och spänst. Bra pälskvalitet, färg och tecken. Öppen, trevlig och välvisad
Domare: Sonny Ström


Vi skiner i kapp! Känns som om hon förstog vi vann!








6 kommentarer:

Cecilia sa...

Det gjorde ni bra! Grattis! Då kanske vi ses i ringarna snart!! Södras ras spec kanske och Sofiero? Vi kan nog fixa en sovplats om du känner för det!
Kram

Cathrine Jonsson sa...

Precis. de finns i mina planer!

Susanne och Isa sa...

Finaste tjejerna <3. Men då får det nog bli Sofiero för oss oxå.... Går Qivi i junior då? Snor en bild här!
Kram Susanne

cathrine sa...

ja då äntrar vi juniorklassen! är vi samma dag? kram

Ida&terrierna sa...

GRATTIS!!! Ska bli spännande att få se mer av henne! KRAM

Marianne sa...

Så sööt hon är, förstår att det går bra för henne i utställningsringen! Grattis

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz