Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

fredag 14 augusti 2009

skogspromenad

Var i skogen och skulle låta grabbarna träna musklerna och springa runt medans jag gick med näsan ner och letade, ja ni vet efter vad.... men jag hittade bara en massa uppbökat.... Baye letade också och var på lite utflykter men Lillis, som brukar fara iväg som om det brann där bak, gick bara några meter ifrån mig hela tiden! Antingen hoppades han på att jag skulle hitta svamp så vi kunde träna = Belöning eller så var det nassar i buskarna. hua. Får ge oss ut när det är längre tid kvar innan skymning och se om vi kan hitta ngt. Ska repetera lite också så det inte krockar med att spåra vildsvin (som vi gjort en del i blodspåret).

Vi njöt idag av sista semesterdagen..... tungt.

Och så har matte fastnat i Farmville på Facebook, så är det ngn som är med där och behöver/vill vara granne så - gärna!!!

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz