Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

tisdag 3 mars 2009

Vinterbilder



Sätter in några vinterbilder för att minnas den borttöande vintern. (Ser att jag gör smygreklam i bakgrunden... en blå container....)



Min ståtlige grabb





Min andre ståtlige grabb

I går var vi på promis i Nybro. Ovädret drog in men tills det var dags att träffas slutade det och vi fick gå på snötäckta gator. Kul för matte att träffa vännerna och för oss fyrbenta att gå och snacka skit med likasinnade ;).

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz