Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

torsdag 1 december 2011

Tja!

Ja, denna bloggen ligger mest i dvala än aktivitet ;-)

Hundarna njuter mest av livet som flyter på med vanlig underhållande träning både mentalt och fysiskt. Tycker jag lyckas hålla Bayes kropp/rygg/bak i trimm nu med alla verktyg jag har....

För några helger sedan fick jag visa en curly på en inoff i Moheda. Hans andra tävling och matte hans hade tränat han mycket bra. Det var roligt och vilka kliv de tar. Tur jag har långa ben ;) Skulle vara kul att få visa han på en off till våren, han fick kanonkritik iaf!

Till helgen är det kurs för Gerard O´Shea  Jönköping. Jag åker utan hund för att kunna suga åt mig så mycket som möjligt ;)

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz