Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

torsdag 3 mars 2011

Bara Bayliez och jag kvar....

Niilaz följde ikväll  med mamma för några dagar på kollo. Det tyckte de båda var lika roligt! =)

Qiwi åkte i tisdags med sin nya familj. Är sååå nöjd att jag/vi hittade dem, hon får det super på alla vis. Men jag är ingen avskedsmänniska så det sliter, men det är bara att bita i, det hjälper inte Qiwigumman med snyftande avsked inte. Hon har provbott där några veckor och de fann varandra direkt. Sen hade Andreas och jag henne här medans de var på semester, så då fick vi busa, träna och mysa (och ta avsked) en tid igen. Men nu har gumman blivit stor och flyttat hemifrån (skämt och sido).

Annars känns det som att våren kan vara på väg, längtar så efter att få spåra i skogen också, efter allt spårande på is och asfalt.

3 kommentarer:

Cathrine Jonsson sa...

Får väl byta namn på bloggen igen nu också!! 2 lappisar i Ljungbyholm kanske

Cathrine Jonsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cecilia sa...

Hej! Hoppas allt är bra med er, längesedan vi hördes.Varför har Qiwi bytt familj??

Kram

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz