Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

lördag 17 april 2010

LP1!!!!!

Är sååååå stolt - Bayliez son Bex, Perssons Atlas, kan numera även titulera sig LP1!!! Stort grattis till er båda - det är ni väl värda. Bra kämpat att ni fortsatte och inte gav upp! Nu kan ni lugnt satsa vidare på allt annat skoj + ev träna in 2.an om lusten faller på!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Tusen tack för gratulationerna! Ja det satt långt inne men vi nådde målet till slut :) Förmodligen kommer det att gå mycket lättare nu när jag inte har något "måste" mål att nå :)JA man är ju knäpp...
Kram

Anki och tjejerna sa...

Meeeen, inte visste jag att det var Bayliez som var skuld till Bex *skrattar* Då är du stolt farmor nu =O)
Visst blir man glad när det går vägen!

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz