Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

tisdag 13 oktober 2009

Full fart

Antingen är det kylan som piggnar till eller biter medicinen och borrelian ger med sig. För Bayliez har blivit piggare (yngre) och det spritter i han igen. Vill träna (ville innan med) men nu engagerad och studsande! Så härligt. Och vad lätt tanken är att "ja ja han blir lugnare med åldern" Icke! Tom tog han fram en leksak i helgen och öste runt med! ;) Så hoppas att medicinen har hjälpt, för snart är det dags för uppföljning.

Lillbus har kommit in i en mammaperiod. bra för mitt ego ;)

2 kommentarer:

Ida&terrierna sa...

Härligt att gamle gubben är pigg och glad! Visst är det skänt för egot, men tyvärr har jag glmt hur det är. Mina hr övergett mig;-) Kram

Cecilia sa...

Vad skönt och höra att han har piggnat till.
Kramisar

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz