Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

söndag 7 mars 2010

Bilder

Våren är här, för stunden iallafall. Vi njuter. Grabbarna och Qiwi är ute i trädgården så mycket de har möjlighet. Tuggar på benknotor och njuter av snö och sol. Qiwi har fullt upp med att utforska världen och livet.... och vi har fullt upp att hänga med och njuta av godingen.

Vi letar tillsammans


Span och står fint!


Kan spana och stå fint åt andra hållet också


Vi har var sitt ben vi! Det finns till er också om ni vill smaka

Jag måste växa snabbare så jag kommer över och kan hjälpa grannen men den irriterande ankorna.

Dax för bus!


Vill du något?

Nu är det jospaketets tur för ett busvarv i högsta hastighet


Kom igen nu "Brossan" - det svänger ju!
Kolla in Niilaz hopp - vilken sträckning

Har mulats

....blir såååå tröööööt.....

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilka mysiga bilder och oj vad hon har växt lill tjejen. Vi har knappt någon snö kvar här nere så hos oss börjar det kännas som våren närmar sig.
Kram

Lena & lapptussarna sa...

Underbara bilder!
Vi har ännu ordentligt med snö kvar, men snart så.....solen har tittat fram nu i två dagar :)
Men vad hon har vuxit lilltjejen, så söt!

Anonym sa...

Här var jag och gjorde en kommentar som sen gick upp i rök...Tror att interspacet med mig skämta aprillo ;o)
Hon är för söt lilltjejen, snacka om att hon har en räv bakom örat!

Anonym sa...

Hej! Tack för inlägget på min hemsida :O) Vad fina bilder du tagit på dina goa hundar!! Ja här hoppas vi på små ulltussar i slutet av April.
MVH Yvonne Jonsson
www.dalabergskennel.se

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz