Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

måndag 15 juni 2009

Husägare!

Vi är husägare och alla är lyckliga på olika sätt! Grabbarna är saliga över gräsmatta, skugga, springa som man vill, utforkska mm mm. Vi att vi fått det och "upptäckterna" är lösta! Nu är det lite roligt pyssel under inflyttningen och utflyttningen av lägenheten.

WOW





6 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad kul för er!! När flyttar ni? Var ligger huset, i Kalmar eller? Det såg mysigt ut på bilden. Ja det stämmer att man är lycklig påolika sätt. Mina 2 grabbar blev också övelyckliga över trädgård och gräs :)

MariaL sa...

Grattis till huset, det ser jättemysigt ut!

Ha en trevlig midsommar!

Cathrine Jonsson sa...

Ja det är ett jätte fint hus vi äntligen funnit! Underbar baksida med sol och lugn trots samhälle. Det ligger i Ljungbyholm, ca 1,5 mil från centrala Kalmar. Nytt, fräscht, bara att flytta in, men vi vill sätta lite egen prägel så nu tillbringas kvällarna med målning och golv.

Trevlig midsommar!

Jens Isaksson sa...

Lycka till med husägarlivet!

Marianne sa...

Vilket fräscht hus, lycka till med husägandet!!

Lena Persson sa...

Vad kul att ni har hittat ett hus,grattis.
Hundarna som du frågade om, jag vet inte om de har fått ett nytt hem ännu. Håller tummarna för att det löser sig för dem./ Lena

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz