Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

söndag 8 februari 2009

Anders Hallgren

I kväll ska jag lyssna på ett föredrag av Anders Hallgren. I Emmaboda. Har hört han många gånger men det är så roligt.... Vi är några stycken som ska hjälpa till att sälja böcker också. Hoppas jag kommer ihåg vad de handlade om, har läst dem men det var ett tag sedan nu.... lätt att blanda ihop, men det finns som väl är en baksida ;)

I helgen har vi haft barnbesök, sambons systerdotter. Bra att ha hundar som man tränar att spela basket och ringspel mm vilket gör att det finns sysselsättning även för en mindre ;)

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz