Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

lördag 27 november 2010

Snön har kommit!

Och det bara kommer mer och mer och mer...
Evighetsskottande =)

Grabbarna myser, ålar och mular runt i snön . Perfekt tid för dem. Och för mig gäller det att komma ihåg alla värmande kläder =) Det blir mest fysträning av att gå och trava i snön (mycket bra för rygg och bak) samt godisletande i snön. Bra både för kropp och knopp. Det blir även lite smidighetsträning, bra med snön som lite motstånd.
Bayliez och jag var och vatentränade förra veckan. Det gjorde honom gott. Han är alltdid så extra glad när han varit där. Bra och mjukande träning, måste kännas skönt i kroppen efteråt. Och Jenny som håller i det är underbar mot oss båda. De ska nu i vinter även få en vibbplatta. Den hoppas vi få tillfälle att prova som underhåll av "gammal" kropp.

1 kommentar:

Anki och tjejerna sa...

Ja det snöar på bra men lapparna stor trivs!

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz