Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

söndag 10 juli 2011

Semester!

Har vi! Och skönt är det! Dagarna flyter på med vila, sol, äventyr och en väns underbara bröllop.

Det har blivit blodspår med hundvänner, utställningsträning, kantarellfångst och idag var Baye och jag med Elin, Chance och Sicko http://sickoandchance.blogspot.com/ på "prova på utställning" på fantastiska hundvänliga Eriksöre camping, http://www.eriksore.com/ ! Varm dag, men skönt man har tält att söka skugga i. Chance skötte sig exemplariskt på sin första utställning och sprang och stog sig till en BIS vinst i valpklassen! Stort grattis igen! Så roligt att följa er.

I morgon träffas utställningsgänget igen och jag ska få fortsätta träna Qurry - vi fortsätter vår karriär till helgen som kommer!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz