Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

lördag 27 februari 2010

Eva Bodfält

Snart är det dags för lite ny inspiration och förhoppningsvis =) kunskap. Eva Bodfälts kurs i Clinic för fotgående! Det är Monica Hillman anordnar detta för oss! http://www.hundenivardan.se/ Se under Aktuella kurser. Ska bli spännade. Eva ska visa på en "grön hund" en som piper/skäller och en som har positionsproblem. Tror det kan finnas platser kvar på denna kvällen samt de andra dagarna....

Troligen hämtar vi Qiwibus i nästa vecka! Då blir det full fart på livet igen =)
Det har varit lite inbrott i området och på vår gata så det kanske skrämmer ngt med en valp extra i huset =) =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande att få se när hon ska visa på en grön hund. Trodde att brunt, svart och vitt annars var den vanligaste frägen *asg* Busar lite på dig bara =O)
Du skulle ju hämtat hem Qiwibus redan igår för att mota inbrotts tjuvar. Låt henne leka på tomten så banditerna ser hur hänsynslöst hon brottar ner leksakerna.....alltid skrämmer det nån =O)

Cathrine sa...

Grön färg är 2010 års mode färg!!! =)

Susanne och Isa sa...

Har oxå anmält mig till Clinicen. Sen ska vi gå dirigering oxå! Ses i kväll, jag kan vara domare och Marie pressfotograf... Kram

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz