Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

fredag 21 augusti 2009

En vecka som husägare på jobbet

En vecka på jobbet avklarat. Och vi har kört åt rätt håll när vi ska hem! Vanor är lätt att ändra på. Hundarnas semester har nu börjat - de sover igen på jobbet nu ;) Annars har vi utställningstränat lite, lagt godisspår som myrorna älskade ;( så vi tränade riktning i stället. Jag kastade ut gott, riktade in dem och skickade i riktningen. Alltid är det bra att kunna springa i riktningen som jag riktar in dem. tex kantarellsök.

Nu har jag precis duschat hund, föredrar hellre en som luktar schampoo än en som luktar sk**. Vi har verkligen olika nöjen i livet ;)

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz