Välkommen !!

till mina godingar Bayliez och Niilaz blogg!



2 finska lapphundsgrabbar (far och son). Bor i Ljungbyholm. Här skriver vi lite då och då om vad som händer i vårat liv.

Lämna gärna ett avtryck i "Kommentarer" under respektive blogginlägg. Alltid kul att se att ni varit här hos oss!

lördag 18 april 2009

Spårdag

Har varit och hälsat på mamma min och lillebror. Passade på att lägga blodspår när man har fri tillgång till skog och marker!

Niilaz fick testa på återgång i uppförs resp nerförsbacke och det löste han fint. Även ett spår över åker, vattensamlingar och kalhygge med mycket bloduppehåll och vinklar. Han var en riktig baddare på att spåra. Så skoj! Han gillade mest att spåra i det blöta ;)

Bayliez fick spår över kalhygge, åker, landsväg, stenrös och blött med många uppehåll och vinklar! Jag blir så glad av att se han (dem) arbeta med spårandet för de tycker det är såååå skoj och är duktiga!

Solade lite på verandan och städade bilen. Skönt att få bilen ren för den är ibland mitt andra hem ;) eller ;(.

I morgon får vi besök av Söra och Co. Och gissa vad vi ska göra !?!?!?!

Inga kommentarer:

Mitt Lilla Tryne

Mitt Lilla Tryne
Niilaz